הקמת אתר אינטרנט

צור קשר


הקמת אתר אינטרנט

אחת הדרכים המוצלחות והאפקטיביות להעברת מסרים באינטרנט היא על ידי הקמת אתר וקידומו. אין חולק היום על הקביעה שהאינטרנט הינו כלי יעיל מאוד לפרסום, למכירות, להעברת תכנים שונים ועוד. נפח הגלישה בו הינו גבוה ועולה בהתמדה לאורך הזמן. אין חולק גם על הקביעה שכל גוף עסקי מתחרה עם גופים אחרים בתחום המשיק לפעילותו וחייב לבלוט מולם כדי למשוך את תשומת לב הגולשים. גולשים המחפשים את מבוקשם באינטרנט מדלגים, לרוב, במהירות מאתר לאתר והינם חסרי סבלנות. לכן, המשימה הראשונית של בוני ובעלי האתר היא למשכם לגלישה רבה ככל האפשר בכדי לחשוף את המידע לעיניהם.


הקמת אתר מושקע

אתר מושקע, מעניין וידידותי הוא הבסיס עליו נבנה כל השיווק. הוא יכול להיות אתר השייך לעסק, אתר מקצועי שמשרת עסקים רבים ועוד. האתר חייב להיות ערוך ומאורגן היטב מבחינת מלל, תמונות, גרפיקה ועוד. חברות המתמחות בבניית אתרים משרתות מנהלי ובעלי עסקים הרוצים לבנות את אתריהם בהתאמה לצרכיהם, טעמם ורצונותיהם. שני הצדדים, הלקוח ובוני האתר, אמורים לתכנן ולהגדיר יעד ומטרות לפני הקמת אתר אינטרנט, וכן לבצע מחקר שוק שנועד ללימוד על המתחרים ובדיקת קהל היעד. הצורך הוא לחפש ולמצוא ערך מוסף אותו האתר החדש יביא. כך  בונים אתר המתאים לאופי העסק ומטרותיו. המטרות עשויות  לפרסום בלבד או גם למכירות.


אחסון האתר

השלב הבא הינו בחירת דומיין ורכישתו. הוא חייב להיות מאושר על ידי גוגל, צריך שתהיה לו זיקה לאופי הפעילות ושיהיה קליט ושיווקי. בנוסף ,צריך לבחור סיומת מתאימה לפעילותו בין אם היא עסקית, ארגונית, מוסדית, ממשלתית ואחרת. יש צורך לאחסן את האתר והצורך הוא לבחור חברה בהתאם לנפח הגלישה שהיא מספקת למקום האחסון, למהירות תעבורה ולמחירים.  לאחר בניית האתר יש להעלות אותו לאוויר. בשלב זה צריך לעורר אליו מודעות ועושים זאת באמצעות פרסום במקומות שונים, על ידי באנרים, באמצעות גוגל ועוד.


קידום האתר

 השלב הבא חייב להיות קידום האתר על מנת להביאו למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל. קידום אתרים מתבצע אף הוא על ידי מומחים לנושא המכירים לעומק את "חוקי המשחק" של גוגל. קידום אתרים נעשה בשתי דרכים עיקריות: קידום ממומן וקידום אורגני. לכל אחד יש יתרונות משל עצמו וכל עסק צריך לדעת לבחור בזה המתאים לו. ניתן לשלב את שניהם גם יחד. המטרה היא לגרום למנועי החיפוש של גוגל לזהות את נוכחות העסק ולקדמו. קידום ממומן נעשה באמצעות הקלקות על מילות מפתח. כל הקלקה כרוכה בתשלום ומשום כך עלויות הקידום הממומן יקרות מאוד. יש צורך בהקלקות רבות כדי לבלוט. קידום אורגני נעשה באמצעות מילות מפתח שנבחרו במיוחד  והשזורות בתוך מאמרים שונים. חלקם הינו אינפורמטיבי ואחרים הינם מאמרים המתארים באופן ספציפי את פעילות העסק, שירותיו וכוללים גם הנעה לפעולה.  בניית אתר מתאים וקידומו תביא למיצוי יתרונותיו הרבים של האינטרנט.